Alle foto’s zijn te vergroten mits je op de foto klikt.
Maandag:
Vanwege een uitvaller heeft Hennie vandaag Johan geholpen bij Team Afval.

Ze kwamen ook nog even langs bij mij voordat ze de laatste drie afvalbakken hebben geleegd.

Mooie St. Jansvlinders bij de kwelbeek.

Met een paring poging.


En het wandelpad is weer begaanbaarder gemaakt langs de kwelbeek.


Foto’s en werk van Mike.
Dinsdag:
Deze dinsdag hebben Johan, Ruud en Jos, baggerafval bij de plek afgevoerd.
En twee karren vol maaisel van de kwelbeek.

Woensdag:
Deze keer een water rondje gedaan door Willem en Regien. Het was weer hard nodig vanwege de aanhoudende warmte.

Onbekende vandalen hebben het wandje dat Ruud in het mussenhotel had aangebracht i.v.m. de keuring van de Speelplek, volledig gesloopt.
Het afzetten van “De Plek” houdt onze “vrienden” niet tegen.
De vernielzucht is nogal dwangmatig. Pathologisch.

We hebben weer een nieuwe wand geplaatst. Wat dikker materiaal gebruikt.
Kijken hoe lang dit houdt.

Foto’s en tekst van Mike.
Donderdag:
Vandaag hebben Eloy, Mike, Maudy, Corrine, Kees en Jos het orchideeën veld weer partieel gemaaid.




Foto’s en tekst van Jos en Mike.
Braamsluipers avond:
Klein ploegje deze keer , Jos, Corine, Mike, Maudy en wat later kwam Johan er nog bij.

Mike gaat seizen.

Vullen van de gieters in de tuin van Greet zo te zien, door Corinne en Maudy.

Moet ik ook helpen vraagt Johan. Ik heb nog een gietertje over.

Daar gaan ze, twee gietertjes water dragen.

Is wel een eind lopen zeg met die volle gieters.

De meisjes bewateren de jonge plantjes.

Jos maait.

Afterzit onder de overkapping door paar druppeltjes regen.
Foto’s en tekst van Ine.
Vrijdag:
Nog even snel een stuk maaien voordat het te heet wordt dacht Willem.

En weer tot volgende keer. Hans.




Geef een reactie