www.hoekwierde.nl

Welkom bij de Bewonersgroep Hoekwierde

Algemeen

Voortgang brievenbus

Mevrouw Metselaar heeft wederom contact gehad met de klantenservice van PostNL. Onderstaand kunt u daarover lezen.

Op 7 november 2011 heb ik een klacht ingediend via e-mail (brievenbus vernieling/weghalen en herplaatsen).
Vervolgens een bevestiging van u ontvangen op 9/11 klantenservice/Voorhuis (automatisch gegenereerd
bericht). Op 24 november heeft de heer Kiefer mij telefonisch benaderd, we zijn overeengekomen dat het nu herplaatsen  van de brievenbus voor de feestdagen nutteloos is i.v.m. weghalen tegen de jaarwisseling.
De heer Kiefer heeft beloofd dat na de feestdagen de brievenbus meteen herplaatst zou worden.

WAAR BLIJFT ONZE BRIEVENBUS? Weet u wat het betekent als je de post niet meer kwijt kunt en andere mensen moet vragen om het ergens anders te POSTEN? Nu dus al 2 maanden.
Het geloof van de KLACHTEN oplossen (genoemd in uw 1e e-mail) 3 tot 5 dagen is nu wel erg ruim genomen.
Hoop spoedig geen woorden maar daden te ondervinden, o.a. antwoord op deze mail en HERPLAATSING.

S. Metselaar-Kolman

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Thema door Anders Norén